Z kreatywnością za pan brat od kilkunastu lat czyli Dorota bierze udział w: Współtworzeniu Kreatyfek – projektu wzmacniania i rozwijania postaw twórczych wśród dzieci i młodzieży; propaguje idee wzmacniania kreatywnej postawy w każdym wieku i na każdej szerokości geograficznej, a także jest autorką metody Prowokacji Strategicznej – wdrażającej techniki kreatywne w proces myślenia strategicznego. Myślenie strategiczne wdraża w wielu dziedzinach – jako strateg od 15 lat tworzy dialogowalne strategie komunikacji dla marek (min współtowrzyła: (Procter&Gamble: BLEND-A-MED), KTR (Amnesty International, Polska Akcja Humanitarna), Effie (kampania launchująca Blue Connect). Pracowała dla takich marek jak: Bre Bank, Netia, DB Schenker, Era Biznes, Blue Connect, AXA, Wedel, Pampers, Olay, Lenor, Vizir, Visa International, Provident, Carrefour, Ving, Polska Akcja Humanitarna, RWE Stoen, a pierwsze kreatywne salta ćwiczyła w agencjach: Publicis, Nader, Saatchi&Saatchi. Wierzy, że każdy człowiek ma ogromny potencjał i jako trener i coach prowokacji kreatywnej daje przestrzeń i inspiruje do znajdywania potencjału kreatywnego i sprawczego w sobie oraz prowadzi autorskie programy szkoleniowe z zakresu kreatywności, komunikacji, strategii komunikacji, pracy na konflikcie, zarządzania sobą w czasie, zarządzania zmianą. Jej największą inspiracją są dzieci – prywatnie mama Jasia I Marysi, którzy są codzienną inspiracją do szlifowania własnej kreatywności. Aktorka amatorka od 5 lat realizująca marzenie z dzieciństwa w przedstawieniach dla dzieci.